Mardröm...

2012-07-09 @ 09:37:36
urrggggghhaa, vaknade upp för ungefär 2 timmar sen! Vaknade i panik, för jag var mitt inne i en hemsk mardröm :( Var fortfarande jätte rädd när jag vaknade! LÄSKIGT! Inte ville jag somna om heller! JAG KUNDE JU BÖRJA "MARDRÖMMA" igen!
Så, jag gick upp och tog en lugnande dusch! SKÖÖN, men nu är jag pigg som en lärka och uppe i "ottan"
Mardrömen fick mig att tänka på hur mycket jag egentligen är rädd för!  Otroliga mängder med saker! Här är några av dem!
Sniglar (hihi), Trångautrymmen ,Förlora något viktigt eller någon... Kvävas, Falla, Drunkna, eller som i drömmen... Att inte kunna höra eller prata.

Nu när jag har "öppnat" mig såhär tycker jag att ni ska dela mer er av era rädslor, vad är er största Rädsla
 

Kommentarer
Postat av: Tyra

höjder.... :s

2012-07-09 @ 10:30:48
URL: http://ttyraas.blogg.se
Postat av: Edvina

tyvärr får inte skriva elaka saker på eran blogg :P hehe
men jag är rädd för sprutor och att åka båt

2012-07-09 @ 18:18:30
Postat av: Anonym

Hav/djupt vatten, hajar, fiskar, att bli bortglömd, ehh :(

2012-07-09 @ 19:17:24
Postat av: Felicia

När någon annan kräks eller att jag ska kräkas...asjobbigt fick det för typ två år sedan, blir helt skakis /:

2012-07-10 @ 08:55:52
URL: http://felleflisen.blogg.se
Postat av: wilma:D<3

Samma som du ( förutom sniglar då haha )
att dö i ren allmänhet.
bli begravd levande.
bli våldtagen.
inte hinna göra det jag älskar.
blir också precis som personen ovan helt skakis av att spy.

2012-07-17 @ 00:54:26
URL: http://stylebywilma.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic