Min katt är bättre än din katt. ~ Ijustwanttobecool

2012-07-07 @ 20:20:00
Nu är det såhär att vi har funderat på att skaffa katt i flera år och vi upptäckte nu av en slump att våra grannar har flera kullar med grovt gulliga kattungar. Hela familjen är verkligen suckers för katter, men eftersom jag ÄR allergisk har vi ju inte kunna skaffa någon (D:) NU senaste året har min allergi blivit mycket bättre och vi tänkte "Äh, vafan" ♥
 
Så tidigare idag var vi då och checkade in kattungarna, de var helt sjukt underbara allihopa, men föll lite extra för de långhåriga. Och då var det ju faktiskt så att de hade 3st långhåriga kattungar till salu, varav en var paxxad.
Men de två som var kvar var de finaste av alla måste jag säga! :'3 ♥
 
VI HAR DÅ KÖPT TVÅ KATTER ! :') ♥♥ KOMMER INTE KUNNA SOVA INATT, SÅ GLAD ÄR JAG.♥♥
 
En tjej och en kille är det, och de kommer förmodligen heta ZELDA och LINK. Eftersom min familj töntnördar alla Zeldaspel... ♥


Sötnosen på första bilden är då Zelda och gulleplutten på bilden längst ner till vänster är Link :'3 ♥

Kommentarer
Postat av: frida

aahahhhahaha jag har också katter, älskar spirit, är blond och äääälskar att baka

2012-08-20 @ 12:56:02

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic