Utomjordig här.

2012-07-07 @ 11:02:00
GodMorgon! Sandra här!
Är jätte trist väder ute så kommer nog hålla mej innom hus idag! Har ju skaffat twitter så kan ju fixa lite runt på de! Har försökt fixa en snygging design, men blir inte sådär himmlans bra :S Aja, jag lär mig eftersom!

Känner mig lite som en utomjording som fattar nada, men twitter kundskapen kommer väll eftersom? ;3 Hoppas jag.

Känner mig förövrigt riktigt frisk och välmående för er som undar, har inte fixat till mig på flera veckor! Skönt känsla! Brukar vilja vara fin till vardags, men på sommarlovet struntar jag i det och bara lever ! ;D
Har börjat Planera att ändra mitt utseende lite till skolstarten, får se om jag vågar eller om jag kör på samma innan...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så fin!

2012-07-07 @ 23:52:40
URL: http://Flamsiiiga.blogg.se
Postat av: SofiaTerese

http://swwosh.blogspot.fi/2012/07/flamsiiiga.html
Tjolahopp, ville bara länka denhär så att ni skulle få se ! Ni är verkligen sockersöta allihopa och ni har gjort nåt annorlunda och det fastnade iaf jag för ! Jätte skoj blöggelis ! :)
Kramar från Finland :)

Svar: Åhh tack! Super Tack :DVad gulligt av dej!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-07-08 @ 14:10:04
URL: http://swwosh.blogspot.com
Postat av: SHORTIE [ 13 ÅR UTAN PAPPA ♥ ]

gud va fin blogg :D
brukar ju kolla in på den då & då xD
men den e så bra :D
och längtar efter den nya designen :D
kram<3

2012-07-12 @ 02:40:20
URL: http://shortie.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic