Ber om ursäkt !

2012-06-28 @ 00:26:07
Hejhopp, ikväll kom jag hem med lilla valpen. Jag har vart borta i tre dagar var bland annat i Oskarshamn typ en dag eller så. Meningen så här på sommaren var att alla vi (jag, Linn, Sandra, Frida) skulle blogga ungefär 1 gång per dag och de har Linn och Sandra gjort jätte bra! Men Frida och jag får jobba på de lite haha. Min laddare till min dator har gått sönder och de e ju as tråkigt halva mitt liv e ju förstört, så jag kan inte göra några fina bilder och så :((
 
Förlåt Linn och Sandra vi ska bättra oss! Puss & kram :* // Alice 

Kommentarer
Postat av: Sofie

När kommer det upp en bild på sötisen? :)

2012-06-28 @ 12:42:38
URL: http://www.fotopandaan.blogg.se
Postat av: Julia

HEJHEJ, jag har gjort en fan-bild till er^
Haha, jag har ingen blogg, för jag tog bort dne nydligen men aa.

http://artpad.art.com/?m6c2li4nisc
(ni kan göra så att det går fort på sidan där)
Hoppas ni gillar den !

2012-06-28 @ 17:21:08

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic