JAG SVARAR

2012-06-18 @ 12:00:54



Fick en utmaning från Carro, där det är lite random fakta greeejs, tyckte det lät som en kul ide så tänkte prova att fylla i den!  :)

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?
Ehh... Lekte isandlådan och gick på barngympa, tror jag...Var bara 4ynka år då!

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?
Jag skapade Flamsiiiga-bloggen med Frida, Alice & Sandra! Jag började på en ny skola och fotbollade i ett annat lag än vad jag gör nu, jag dansade även på tisdagar! >:)

3) FEM SNACKS DU GILLAR?
Jag gillar... Ostbollar! Grillchips, Jordnötter, cashewnötter & Ostbågar!

4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?
Jag har så himlans dåligt minne (NI ANAR BARA INTE!) så jag kan typ inte en ända hel låt, har för mycke franska gloser inklämda där!Så jag lägger bara ut de sånger jag kan till största del texten ur och det är Hurtful-Eric Hassle, Call me Maybe- Carly rae nåntingnånting, Someone like you - adele, fireflies - Owl city & nyan cat!

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MÅNGMILJONÄR?
JAG SKULLE HA EN WALK IN CLOSET! 
Jag skulle resa jorden runt (SÅKLART, VEM SKULLE INTE?)
Jag skulle köpa ett fint hus som jag inrädde helt själv med saker som jag älskar!
Köpa en vattensäng som är rund! Och tillsist skulle jag köpa upp typ någon stor klädes kedja och göra så att det fortsatte rulla in pengar! (om man får ta sex skulle jag göra ett eget klädersmärke och börja design kläder!)

6) FEM DÅLIGA VANOR?
Eeemmm.. Jag biter på naglarna :( Jag rodnar mycket och ofta, jag går och försöker knäcka mina fingrar, jag äter oftast c:<
Stressar...

7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA?
Jag gillar att rita, blogga, umgås med folk jag gillar, spela fotbollis, skratta ^^

8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA?
Innan ni läser så ha tillsyn till att det är vad JAG aldrig skulle sätta på mig eller köpa, alla har ju olika smak ^^Jag skulle aldrig i hela mitt liv sätta på mig flare jeans. Aldrig.
Tajt polo tröja. Bleeööö -.-
Aldrig skulle jag heller köpa mig något med förtok på tajt hals. (JAG STRYPS JU, har lite av fobi för tajta halsar på kläder!)
Aldrig en långkjol i jeans. 
Sista, aldrig skulle jag köpa något med en för ljus orange färg( KROPPS FÄRG VARNING) ser ju tokigt ut! Som om man skulle gå naken! ;)

9) FEM FAVORITLEKSAKER?
Sandras och min systemkamer! :3
Mitt löshår? >:)
Min ritplatta!
Om det frågan gällde vad som var mina favvis leksaker så var det:
Mina gamla my scene Barbies! :) 
Mina gosedjur... VOVVE! :3

FRÅGA TIO FÅR BLI EN HEMLIGHET... NYFIKNA HAH? >:)





Kommentarer
Postat av: Ella

nej usch skulle heller aldrig sätta på mej en långkjol i jeans! och nu blev jag ju nyfiken på fråga tio! :D

2012-06-18 @ 14:14:22
URL: http://sunnyellas.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic