Vart jag än mig i världen vänder

2012-06-27 @ 15:36:08
Så vi lämnar bloggen i fyra dagar, såklart kommer Alice och Frida uppdatera massor så ni lär knappast sakna oss! Haha ;D
Linn och jag uppdaterar säkert Instagram eftersom vi har med oss mobilapparaterna , så där kan nu få lite nyheter vad vi håller på med :3

För er som är intresserade så ska vi på Nils liedholms cupen i Valdermarsvik!
Nån som vart där? Är det bra där?
Tycker att det ska bli jätte mysigt men såklart så kommer vi sakna er jätte mycket! :3

Här får ni några fina videosar från olika matcher vi filmat och fixat! ;)
 
 
 
 
 
PUSS OCH KRAM ERA FINA MÄNNISKOR , VI SES
 

Kommentarer
Postat av: Clara♥-Vanlig tjej med stora drömmar

Jättefin blogg!

Jag har en liten frågestund på min blogg just nu och undrar om du skulle kunna fråga nåt?
Alla som frågar får en länk!

Kram!

2012-06-27 @ 16:51:59
URL: http://clarasandberg.webblogg.se
Postat av: lisa

Lycka till! :)

2012-06-27 @ 18:03:47
URL: http://lisaholmberg.devote.se
Postat av: Matilda

Låter ju skoj! :D Spelade fotboll när jag var typ 6-8 år , haha ;)

2012-06-27 @ 19:09:14
URL: http://matild-a.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic