Nu har vi fotat lite snyggish bilder HOAOUBJWKBWS

2012-03-01 @ 16:36:15
TJOO BREEE PÅ ER!
Nu har syster Sandra och jag fotat vackra bilder! TIIIDELLLLDELLLLEY!
jag är nöjd och har bara lite ont i huvudet :) inte så himla faligt alltså faktiskt.
Ni skulle sätt mitt hår idag... Jag dog. är död. DET.VAR.INTE.VACKERT.
Det såg ut som någon stått och slickat på min vänstra hår sida(död iller VARNING). Det konstiga i det här är att ingen har slickat på mitt hår.
Så jag fick typ tova upp det slickade håret och då såg det en aning bättre ut. Men som sagt så var det slickepott som gällde idag. Men det är väl okey. (eller inte?)
Jag vart lite sur på mitt hår, men det vill inte ge sig. Men alla måste ju få ha lite slickad iller på huvudet ibland. Det tycker mitt hår iallfall, jag har inget att tillägga.
Som ni kanske nu märker och skrattar lite så är jag bara sådär på bild, med ett öga halvdött.
Halvdött.

Kommentarer
Postat av: frida

sv; ja, hungerspelsboken ÄGER! och filmen kommer nog också vara jätte bra!:)

2012-03-01 @ 17:55:20
URL: http://norrlandsbruden.blogg.se/
Postat av: Alva

Haha fin bild på dig :3

2012-03-01 @ 17:59:19
URL: http://alwaforever.blogg.se/
Postat av: clara

sv; nejmen då så! Har länkat er på min blogg nu, så det är bara att kolla haha :D

Kram på er underbara människor!

2012-03-01 @ 19:05:17
URL: http://clarawilnerzons.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic