Sugen på Bio!

2012-03-16 @ 15:25:29
Hallo :)
Jag är en riktig boknörd och älskar att läsa 24/7!
En av mina favorit bok serier är The hungergames! Nån gång de här dagarna kommer den ut på premier och är sjuult sugen på att se den! Synd bara att det är 15års gräns :( suger verkligen!
Men men! får väll hyra hem den oh se den så istället men dåe måste man ju vänta typ en evighet! AJA!
Här har ni den awesome trailern som hör till den fina filmen Hungergames.
UPPDATERING
Fick nyss veta av min underbara syster linn att det är 11års gräns dom har tydligen ändrat! :DD
( en blogg läsare skrev det också C: Tack till dig med!)


Kommentarer
Postat av: mina - photography

jag har hört att de har ändrat till 11 års gräns :o men jag har inte kollat själv, så är inte säker haha :d

2012-03-16 @ 16:41:26
URL: http://miinabrun.blogg.se/
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Jag älskar också att läsa, men hungerspelen har jag inte hunnit med. Det får bli nästa bok :)

2012-03-16 @ 18:29:03
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Sara Glans

Jag är rädd för att filmen kommer förstöra dom bästa böckerna jag har läst, för filmerna är aldrig lika bra som böckerna!

2012-03-18 @ 20:28:40
URL: http://sazzie.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic