Statestiken på topp!

2012-03-13 @ 15:40:45

Det är många som har har frågat om våran statestik efter länkningen och här är den då! Anledningen att statestiken inte är så hög idag är för att bilden var tagen imorse och de är ju bara början på dagen. Vi har oxå slagit rekord i läsare vårt förra rekord var 871 unika besökare, whooop, whoop! Det är as coolt och fett med så många besökare, so keep up the good work! Taaaaaaack tack för så många fiiiiin fina kommentarer, det är så underligt att det finns så många fina och gosiga personer i världen! :33


Juuuuuuste, en sak till bara det var någon som verkade att ha tagit lite illa upp om inlägget jag skrev om skitsofrena personer. Och jag är nu medveten om att en skitsofren person pratar inte med sig själv och att det stavas shzshgdhofren, eller något liknande. Men jag är ledsen om det är någon mer som tog illa upp och det var inte meningen om jag har sårat eller gjort någon ledsen! ♥


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic