I ♥ Fall tag !

2012-11-11 @ 02:28:04
Åååh måste bara börja med att säga att jag hör massa läskiga ljud och klockan är mycket och det är mörkt ute när jag skriver det här.. Inte kul snart kommer det någon inbrotts och vill ha mig.
 
Aja, tänkte göra en I ♥ Fall Tag som jag har sett att vissa youtubare har gjort. Men efter som inte alla frågor inte riktigt passar för mig (tex favorit höst dryck på starbuks, halloween frågor) så ska jag göra om frågorna så de passar mig haha ^^
 
Gamla frågor
1. Favorite Fall lip product?

2. Favorite Fall Nail Polish?

3. Favorite Starbucks Fall Drink?

4. Favorite Fall Candle?

5. Favorite Fall Scarf or accessory

6. Haunted house, haunted hay ride, or haunted corn maze?

7. Favorite Halloween movie?

8. Favorite candy to eat on Halloween?

9. What are you dressing up as for Halloween?!

10. What is your Favorite thing about Fall?
 
Nya frågor
1. Favorit läpp produkt?
2. Favorit höst nagelack?
3. Favorit höst dryck?
4. Favorit höst produkt? (Sånt man har på kroppen, håret, m.m) (body-splash,shampo,hudkräm osv)
5. Favorit höst halsduk eller accosear?
6. Sämsta saken med höst ?
7. En bra skräck/halloween film?
8. Favorit höst godis?
9. Vad klädde du ut dig till på halloween ?
10. Favorit sak om höst?
 
Nu är det så här att jag inte hinner göra ett inlägg om detta för jag (och dom andra) har cup hela dagen (i norrköping för dom som är intreserade)
Men det skulle vara jätte kul om ni gjorde det här det måste inte vara en video utan det kan vara att du svarar på frågorna med att skriva svaren istället ! Om du inte har en blogg och du är sugen att svara på frågorna kan du kanske skriva en kommentar med svaren. Om du skriver en länk i kommentaren så kan jag lägga upp bloggen/videon/kommentaren i ett inlägg så kan alla se vad du har svarat ! Och nu hoppas jag på att det är några som ställer upp på detta, anars har jag gjort det här inlägget i onödan och jag skulle kunna ha sovit men istället gjorde inlägget... Tipsa dina kompisar att göra detta. Om allt blir som planerat kommer det att bli ett inlägg med massor av fina och mysiga höst åsikter, eller så blir allt bara lama. DET ÄR UPP TILL DIG.

Men här är 2 personer som har gjort I ♥ Fall Tag, kanske inte är så himla intressant de mest jabblar massa jibb jabb. Men jag gillar när det jibb jabbas hoppas ni gör det med !
 
 
 
 
//Alice

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Hej! Det var längesedan jag kikade in på er blogg men nu kollade jag in och så ser jag en helt ny och fin design! Superfin verkligen, älskar också bilderna i headern, mycket fina! Hoppas ni mår bra osv. Kram så länge :)

Svar: Åh tack va bra att du kom tillbaka ! Vi har det bra ! Kram ;D
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-11-11 @ 11:29:26
URL: http://ourfanblog.blogg.se
Postat av: Matilda

Åh jag brukar också kolla på sånna där tags på youtube! Tycker det är roligt att se, speciellt när man inte har mycket annat att göra :)

Svar: Jaa, de e mycket kul, haha ^^
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-11-11 @ 18:20:10
URL: http://matildasdiy.devote.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic