I SKOGEN TILLSAMMANS MED TROLLEN

2012-11-16 @ 19:56:31
HEJ!
FÖRLÅT. jajaj, ni har hört de förut, men jag tror ingen av oss har haft riktig blogglust idag. Har bakat och ätit massor mat i skolan, har hemkunskap numera, det är kul. Men det är inte kul med ett 1497543229 sider tjockt häfte man ska läsa oxå. AJA man måste ju. 
Har även bild i skolan och eftersom jag också vart sjuk så har jag missat att ta ett landskapsfoto. Gjorde det idag :))) 
Ni ska nog få se alla mina foton till bilden sedan när allt är klart! 

Här kommer 2 lite småtjusiga bilder som togs idag när jag var på äventur med kameran. (LITE STOLT FOTADE BARA I Manuellt!) 
Ska kolla på Xfactor nu. Hejar på alla som är bra. Resten tar jag toapauser på. HEJDÅ SÅLÄNGE.
// Linn

Kommentarer
Postat av: Ellen

Fina bilder! ^^

Svar: aww tack!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-11-17 @ 16:27:50
URL: http://bibelaventyr.blogspot.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic