Kalla fakta

2012-11-06 @ 20:40:00
Vad heter du? Frida Elisabet Väisänen
Vilket stjärntecken är du? Vattuman
När är du född? 12 Februari 1998
 Hur lång är du? Typ 164cm tror jag S;
Ögonfärg? Ibland är de blå, ibland grå
Skostorlek? 38

Favoriter i matväg? Oj, typ allt. 

Hatar i matväg? På senaste tiden har det blivit mer och mer mat som jag inte trycker om, men de allra värsta är Ärtor, Billy's Pan Pizza, Gula bananer, Lingon och Potatisbullar, vad det än är som är sött i maten, typ Gelé. 

Favorit böcker? Frost, De kallade mig Ise, Hungergames, fallen ängel, Twilight, House of night. 

Vad gillar jag att göra på min fritid? Tränar/Spelar fotboll, så spenderar jag jättemycket tid på att kolla på serier... Har inget eget liv :C

Fobier? Min rädsla för att bli anfådd och få panik för att jag inte kan andas, räknar jag nästan som en fobi. 

Den har blivit mycket värre nu, bara tanken av att behöva löpträna eller liknande ger mig otrolig ångest. 

Så är jag rätt för mörker, spindlar, luffasre/alcholister och älgar, att drunkna/kvävas.

Vilket är mitt favorit spel? Alla Zelda-spel. Always. 

4 Sidor jag går in på dagligen? Facebook, youtube, bloggen och Tumblr. Basic men är inte roligare än så D:

4 random saker om mig? 
     1. Är jätterädd om mina handleder. Såg en film där de skar upp handlederna så det kom jättemycket blod, ååhhh guuuud, bara tanken av att röra något vasst mot mina handleder är jätteobehaglig.

2. Jag blandar ut min läsk med vatten om jag har möjlighet. Så jag tycker om colan från McDonalds (;

Har nämligen upptäckt att jag är lite känslig mot kolsyra, därför. 

3. Jag tar 2 sprutor varje måndag för att få bort min björk/gräs-allergi, och det kommer jag göra i 3 år. 

            Om några veckor kommer jag dock inte behöva ta dem varje vecka längre, mellanrummet mellan gångerna långsamt öka tills det till sist är med ung. 3/4 månaders mellanrum. 

4. Mitt hår är naturligt jätteplatt. Asså, jätteplatt. Finns inte en lock. Tyvär. 

FÖRSTÅR VERKLIGEN INTE hur folks hår kan locka sig naturligt, helt ologiskt juu ? D:
Skulle vilja ha lite lockar, vågor eller något. Lite volym (;

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tänkte att Linn och Sandra la upp sådanahära, så jag följer bara med strömmen (:

Sorry om det var totalt ointressat, och applåder om du läste allt! 
Hade lite svårt att komma på frågor så tog några här och var.

Om du har egna frågor så bara go for it och lämna en komentar ! (;

 

// Frida

 

 


Kommentarer
Postat av: Matilda

najs najs! (;

2012-11-06 @ 21:13:52
URL: http://matild-a.bloggplatsen.se
Postat av: Marion.

Hej!
hoppas din dag har varit bra!
Skulle betyda supermycket om du kollade in min tävling!

2012-11-07 @ 15:26:38
URL: http://nattstad.se/marionnellyy
Postat av: Elin

Du kan ju permenenta håret om du vill ha det lockigt. Min little sis gjorde det o det blev skiiit fint, jag funderar oxå på att göra det. Måste oxå säga att jag verkligen blir inspirerad av eran blogg. HUR BRA SOM HELLST! Kram :D

Svar: Jo sant, men att ha det allt för lockigt kan nog vara en pain också. Dessutom skulle mitt hår nog gå av om jag permanentar det, det är så skört D: Får nöja mig med vad jag har ^^ Tack så mycket! (: Kramkram ^^
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-11-14 @ 17:14:11
Postat av: Felicia

Du fyller år 3 dagar innan mig ^^

Svar: ahh! får komma ihåg och gratta dig! :)
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-11-15 @ 15:28:33

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic