Dagens Outfit

2012-10-08 @ 17:18:00
Vi hade båda dålig Facedag så våra skinande ansikten får jag tyvärr meddela att ni inte kommer behöva se idag.

Har förövrigt en tönt dag, har sådanna ibland. Att ha en tönt dag är när allt man gör blir töntigt och jätte barnsligt och man låter lite som ett töntigt geni...Som nu då. Gud tänk att jag kommer publicera dethäringa :3
Vet ju dock att ni aldrig skulle döma mig, har ju skrivit att jag har en tönt dag och då är det ju så också.

Har ni förränsten lagt märke till att Linn har på sig sin nya halsduk som hon köpte i Skärholmen på sig på bilden?
Den är super fin. Och stor .

Hoppas ni tycker det ska bli roligt denna vecka på bloggen, det tycker Linn och jag det ska bli i.a.f! :D
hejdå.

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic