En sådan här kräm/skrubb som jag tycker om !

2012-10-15 @ 06:59:47
 
God morgon ! Gick upp klockan fem över sex idag, hur jag årkade göra det vet jag inte. Men tänkte passa på att skriva om den där krämen på bilden.
 
Jag har andvänt den lite mer än i två veckor och den fungerar jätte bra har inte fått någon finne eller likande på de senaste två veckorna och dessutom har den minskat andra otrevliga saker i ansiktiet. Fast där ljög jag, jag har fått en finne men det var för att jag pilla på den otroligt mycket när den var liten ! 
 
Sen är det så att jag inte brukade tvätta ansiktiet innan jag började användra krämen, men efter som Vanessa Hudgens är med på den reklamen så måste det vara krämen som gör min hud fin!

Hejdå !
 

Kommentarer
Postat av: aleks

använder också den,jättebra! ^^

2012-10-16 @ 11:00:26
URL: http://Mylifebypictures.blogg.se
Postat av: Collan ♥

Bra då ska jag nog köpa den!

Svar: Haha va kul ! :D
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-10-18 @ 13:36:28

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic