Faktiskt

2012-10-31 @ 10:08:00

Vilken god mat är min favorit? 
Den var lite svår... Gillar jätte mycket pappas Köttfärssås men man får ju heller inte tänka bort mammas chickentikamasala!
Vad gillar jag att göra på min fritid?
Jag har ingen fritid.

Hah! Skoja bara, har bara inte så super mycket...
Men på min fritid brukar jag
Jag spelar fotboll i ett kallt tält och på en konstgräs plan man bara inte kan låta bli att ramla på, sen så gillar jag ju såklart att ungås med Alice,Frida och Linn och mina andra kompisar!
Blogga. Det är något jag brukar göra också ;)
Vilka bor jag tillsammans med?
Jag bor tillsammans med mina underbara föräldrar och min syster i en litet rött hus.
Vad gillar jag att göra när det regnar?
Läsa. Rita. Pyssla. Äta. Kolla film.
Finns det äns mer saker än så att hitta på ? :0
Vad är mitt vapen mot höst och vinter kylan?
Mysiga ,många och varma kläder (+ kompisar)
Vad gör mig glad?
Jag blir jätte glad av alla fina bloggläsare såklart! Ni gör oftast min och de andra i "flamsiiiga gänget" super glada när vi får fina och snälla kommentarer!
Jag blir också glad av choklad specielt om jag råkar vara på lite bittert humör innan...
Vilket är mitt favorit spel?'
Jag är inte riktigt någon spelare men för kanske tre år sedan satt jag varje dag framför mitt utslitna nintendo och spelade mario och viva piniata! Heh...
Vilken är den bästa film som jag har skådat?
Finns väldigt mycke bra filmer men mina favosar är
Honungsbiets heliga liv = sorlig
The shawshank redemption = AS BRA, spännande
Avatar (väldigt normal, men ändå, den är ju bra.) = HUR COOL SOM HELST!
 
3 saker jag bara älskar att göra:
Läsa , Teckna och Blogga (såklart ;)
3 saker jag bara älskar att inte göra:
vara sjuk. Dra in näsdroppar för mycket . Äta mandarin efter man borstat tänderna.

Hoppas du blev lite klokare om vem jag är !
//Sandra

Kommentarer
Postat av: TAI

Hejsan! Jag undrar bara om jag får kopiera listan eller inte, skulle vara jätteschysst:D:D

btw; kollar in eran grymma blogg varje dag och gjort det sen ni vann Keelas 'helgens awesome' och de var ett tag sedan:D
-tai

2012-10-31 @ 11:49:33
URL: http://tai.blogg.se
Postat av: clara

underbar design! :)

hjälp mig att välja vad jag ska klä ut mig till.
kommentera här:
http://writtenbyclara.bloggplatsen.se/2012/10/31/8914012-vad-sjutton-ska-jag-kla-ut-mig-till/#kommentarer

2012-10-31 @ 15:21:57
URL: http://writtenbyclara.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic