Skolångest.

2012-10-27 @ 11:18:21
HEJ!
Bara så ni vet så kan inte våra kära vänner Frida & Alice uppdatera denna vecka.. Dom är på äventyr :) Men ni få nöja er med mina & Sandras inlägg ;))
 
Har börjat få lite små ångest.. Min väska är sönder, så jag får ha mammas gamla ryggsäck. inte så kul, men jag har förälskat mig i iden med ryggsäckar! SÅ HIMLANS praktiskt! ÄLSKAR TILL HUNDOROA. (hundra)
Så nu har jag tänkt på att önska mig en i julklapp. Vet dock inte vilken modell eller form jag vill ha.. :s
VAd tycker ni är snyggast? rund/platt/säckig/tygig/skinning/märke/typ?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Alla 3 var ju apigt snygga! :D Men den längst till höger var ju gudomligt snygg! ♥

Svar: javisst! Kan inte bestämma mig vad jag ska försöka hitta! :S
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-10-27 @ 13:10:47
URL: http://matild-a.bloggplatsen.se
Postat av: lina

HISS!

2012-10-27 @ 13:45:32
URL: http://ropeee.blogg.se
Postat av: sophie

Den i mitten absolut!

2012-10-28 @ 00:52:51
Postat av: Ellen

Jag har en kånken och den är DEN MEST ÄLSKADE RYGGSÄCKEN I HELA VÄRLDEN! Den är snygg, bra och gudomlig c:

2012-10-28 @ 19:41:48
URL: http://kameraellen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic