Ta dig samman kvinna och lyssna på musik.

2012-10-18 @ 17:23:33
Aaaah, livet leker asså. Sitter just nu på min altan i det fina höst vädret. Jag är nämligen utelåst, mamma kommer hem vid åtta, grannarna som har våra extra nycklar är borta. Det gör ont på min rumpa, altanen är hård. Och snart kommer det bli mamma kallt oxå. DBEUBFJEW,WNDBWUB.
 
Men det är okej jag har min dator och min mobil dock ingen mottagning. Får leva på äpplen och gå på toa i trädgården.
 
Eftersom jag inte har något att göra för stunden (obviously) kan jag klaga lite mer på mitt liv. Beställde en mobil för typ 4 veckor sedan har ännu inte kommit än om ni undrar har jag beställt den från TELE 2. Har aldrig haft något emot dem förns nu. Kan de inte packa den satans mobilen och skicka hit den.
 
KOM NYSS PÅ ATT JAG INTE TÅL ÄPPLEN + INGET TOA PAPPER . Love my life <3333 
 
Bild tagen med webcam <333


Uppdaterar nog sen om jag klarade mig.

Kommentarer
Postat av: ...

Jag blev också utelåst igår, så jag fick sitta ute i flera timmar..

Svar: Du vet du hur jag kände mig, haha ^^
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-10-20 @ 11:17:06

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic