AHDKJBNVÖUDF

2012-09-08 @ 13:33:00
 
Detta hända alltså igår på en Livestreaming!
SÅÅ COOLT. känner mig speciell ;'')
Dettta var alltså inte bara det som var coolt utan det blev mega cool när han svarade på BÅDE Linns och min Kommentar :3
Till Linn sa han "Hejdå Linn" eftersom hon snällt hade frågat om han kunde säga hejdå till henne eftersom hon var tvungen att göra annat!<3 
Gissa om både Min och Linns dag var gjord! :33 Ahh

Nej, nu måste jag gå och göra annat, ska på kräft skiva idag + bakar tårta!
Ha det gött så länge :* <3

Kommentarer
Postat av: matilda

Vad coolt! :D En gång när det var en såndär live-chat med Danny så svarade han mig! ^^ Häftigt är det! :)

2012-09-08 @ 13:57:54
URL: http://matild-a.bloggplatsen.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic