Ångest

2012-09-22 @ 16:24:00
Hej kompisar, har vart och spela fotbollsmatch i regnet och har precis ätit och sjunkigt ner i soffan för att komma på att det är SKOLFOTOGRAFERING PÅ ONSDAG.
NEEEEJ.
Vill inte.
Allso såhär är det : har alltid och kommer alltid se ut som ett MÄHÄ på skolfotograferingen.
Antigen ser det ut som jag håller på att skratta på mig eller som om jag skulle trivas bäst i ett mörkt hörn ensam...
Jag menar varför kan det inte bli lite rättvisare, att de som alltid ska bli så himla fina kan bli lite fula medan man kan få chansen att bli lite fin?
På ensam fotot gör det väll inte så mycket att man ser lite knäpp ut men på klassfotograferingen som hamnar i skolkatalogen?! DÅ VILL MAN JU FÖR TUSAN INTE SE UT SOM EN GRIS.
Ohhhh. får spatt, vet inte vad jag ska ha på mig eller hur jag ska sminka mig eller hur jag ska fixa håret som förövrig är i två helt olika färger numera.

Nej nu låter jag väldigt negativ med det är nästan ända saken i världen som jag ogillar mer än fiskbullar.

 
Asso gud. kan knapp tro att de är jag. Varför var alla andra i femman så söta och snälla och jag värsta snor ungen? tycker ända folk brukar bli mogna i femman men icke jag icke. Aja man mognar väll olika...
urg. 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic