Ansiktsboken förnyning

2012-09-09 @ 09:57:00
Byter inte ofta så känns lite kul när jag väl gör det :3
Som vanligt hittar jag massa skavanker och grejor som jag inte tycker om EFTER jag lagt upp den, men vad tusan jag är ju inte mer än människa så bryr mig inte jätte mycket ;)

Är fortfarande super mätt efter igårs kräftskiva! Åt massvis med goda grejor :3
Ska försöka att uppdatera mer än igår idag, men lite osäkert om jag kommer hinna eftersom Pappa, Linn och jag ska ta värsta städ racet eftersom det ser ut som vi lever i en soptunna...
PUSS



Kommentarer
Postat av: Maja

-Tack! :)

2012-09-09 @ 12:08:46
URL: http://photomiss.blogg.se
Postat av: Helene

Härligt med nystädat;)

2012-09-09 @ 13:22:34
Postat av: Josefine

Fin blogg ni har!:)

2012-09-09 @ 17:11:36
URL: http://josefinefransson.webblogg.se
Postat av: linnea

massa fin bild!
o just det, ni är så sjukt duktiga på o rita kan ni inte föra lite guider eller något? ^^ kram

Svar: Tack! Vad gullig du e! Mer videos kommer och förmodligen kommer det bli på när vi ritar och hur vi ritar m.m.Finns lite videos där jag ( Sandra) ritar! Kram <3
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-09-09 @ 19:36:43

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic