Dagens Outfit

2012-09-05 @ 12:35:00
Japp, såhär ser jag ut idag :)
Är änligen frisk nog att gå till skolan!
Ska jobba jätte mycket idag så jag slipper jobba hemma, kanske åker förbi stan och kollar på Guldfynds härliga 50 % rea och kolla efter ett par smarriga jeans! Tror att de hade rätt snygga på Kapphal för bara 99 :- (?!) Är inte det Mega braiigt? IIHH
Kanske inte bästa kvaliten , men det tror jag inte jag behöver riktigt heller... :S 

Håller på att spara lite pengar, funderar nämligen på att göra lite förändringar... ;)

Kommentarer
Postat av: minabrun - photo

Fin!

Svar: Tack :) <3
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-09-05 @ 16:53:53
URL: http://miinabrun.blogg.se
Postat av: TheaNova

Hej.
Kan inte ni ha en frågestund nån vecka framöver?
Skulle bli jätte kul. Jag är ganska säker på att ni har haft en frågestund förut. Men snälla ha de igen!
Har nån liten fråga som jag skulle vilja ha svar på.

Puss

2012-09-05 @ 18:14:02
URL: http://www.TheaNova.blogg.se
Postat av: Ellen

Finns inte ord för hur fin din hårfärg är (särskilt på denna bilden)! Jag är så sjukt avis!! Kram

2012-09-05 @ 22:13:10
URL: http://kameraellen.blogg.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic