FOTO-TAJM

2012-09-26 @ 18:30:44
Jo men hej.
Haft såndärt skolfoto idag. Det var kul. Eller ja, jag blev nervös (fattar inte varför) och lite stressad. Satt nämligen mitt inne i en jätte bra film (the green mile= ASSSSSSSBRA!) Och sen helt plötsligt kommer min lärare in och säger att det är dags! Blev helt borta, jag var ju total inne i filmen! 
Bilden vet jag inte riktigt hur den blev... Jag log och sen var det över, kommer förmodligen INTE att visa bilden här på bloggen, men ifall jag blev lite nöjd finns det en chans att jag visar hur jag såg ut. 
KRAM SÅLÄNGE NU SKA JAG GÖRA TORKADE ÄPPLEN!

Blixten från fotografens kamera var JÄTTE stark, verkligen. Mina ögon dog så satt med ögonen vidöppna och försökte att inte blinka. 

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Du bliv säkert jättefin på Fotot :D
En fråååga (a'
Har ni själv gjort designen till eran blogg, den är sååå fin! :)

2012-09-26 @ 19:38:58
URL: http://skullcandyyh.bloggplatsen.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic