Haha. Jag är ledig.

2012-09-19 @ 14:45:00
Godereftermiddag! GUUUD VAD SKÖNT är redan hemma från skolan och klockan är ju lixom bara två?!AHH
Brukar inte vara hemma förs en vid klockan fyra!
Fick sluta direkt efter lunch idag eftersom alla i skolan behöver gå på möte med sin lärare och snacka om sina liv! Jag har mitt möte förs om en vecka så slipper! YEY :3

Måste prata lite allvar med er nu.
Jag har länge tänkt på det här med stil, klädstil, personligstil och till och med vilken typ männsika man är.
Jag vet inte riktigt vem jag är. Men jag vet också att jag inte är ensam om den saken. Det är nog många av er som känner er osäkra på er själva och känner att ni inte riktigt har hittat er själva?
Alla, och då menar jag endel, kan ju omöjligt veta precis vilka kläder de ska satsa på när det går in i en affär eller veta precis hur de är och beter sig mot andra.
För mig ändrar på det lite varje dag, lite olika personer,lite olika beroende på hur man känner sig eller vad man tycker passar.
Jag vet inte riktigt vem jag är och det kan ibland kännas jätte jobbigt.
Men jag försöker tänka på det possitivt och tycker att ni också borde göra det! Måste ju inte innebära att det är konstigt att man klär sig lite olika varje dag? Man kanske känner för att idag ska vara en färggladdag och nästa dag känna för att köra på en märkes tröja och foudation?
Ingen säger att det är fel. Det kan vara precis hur rätt som hälst.

Jag vet jag ändrar på mig ganska mycket när det gäller stil. Jag föredrar t.ex att klä mig i lite mer nedtoade kläder när jag är i Stockholm och har någon fin tröja fråne tt fint märke eller någon snygg blus på mig, men när jag är med mina kompiar i södertälje klär jag mig helst i färgglada kläder, lite mer större kläder och fixar också då mitt hår på annat sätt.
Jag vet inte varför? kanske är att jag känner mig som om jag vill uppträda som lite annan männsika, smälta in bland de jag är med? Vet inte, men känns på något sätt som jag inte behöver veta varför heller.
Men det blir ju på något sätt en stil det med, ändå om det inte är den stilen jag kommer köra på hela livet.

Man har rätt till att kunna få ändra på sig. Man behöver inte tycka likadant som alla andra.





Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic