Hejsan människor, vill säga...

2012-09-30 @ 15:53:47


För att jag är så oaktiv i mitt bloggande D:
Haft lite busy liv och är inte som Linn som kan svänga ihop skitsnygga inlägg på 5min. Tar skiitlång tid för mig och även om det kanske inte är det finaste, ska ni veta att jag lägger ner mycket tanke bakom det :)

Sov hos Alice igår, kom hem vid typ 4-5. När jag kom hem, fixade jag i mitt rum, ända tills jag gick och la mig, vid halv 11. Jag städade jag ur min garderob, sädade egentligen rummet. Så har mamma hjälp mig att ta ner min säng, det är helt runtflyttat i mitt rum ju nu, ser heltokigt ut. 

Ska nämligen göra en helrenovering i mitt rum. Ommålat ska det bli, ska få en dubbelsäng, en ny TV, ta bort min soffa, min ena bokhylla och massa annat. Blir en hel del jobb, men nu har vi börjat iallafall ! :D

Spelade ju match i morse! Kom nyss hem från det oxå, kommer upp ett inlägg om det senare idag, när jag fått tag i bilder från min helgulliga komis Tess ♥

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic