såhär ser jag ut idag

2012-09-07 @ 17:07:00
Vart dock lite kallt att bara ha blusen på sig... ÄNDA TILLS LINN OCH JAG GICK PÅ STAN OCH NÄSTAN RANN BORT AV VÄRMESLAG!?
Jätte konstigt, blev bara jätte vart helt plötsligt! :3

Var inne och kollade lite på BikBok och HM men hittade inga jeans som planerat..det bara sa inte pang och boom och så är man kär, utan alla verkade ganska tråkiga , eller så var det mitt humör som sänktes som en sten (?) Jätte konstigt det med...
ska INTE vara på nere humör, det är ju fredag, soligt och helg? det är ju bara MEGA SKÖNT!
Såå ska lee lite mer och tänka lite glatt så åker säkert mitt humör upp!

Vad hittar ni på i helgen? :)

Kommentarer
Postat av: Linn samberg

Min bästa kompis från Kristianstad kommer och stannar över helgen och vi ska shoppa och sånt mysigt !
Ha en bra helg och hälsa Linn !

2012-09-08 @ 08:49:54
URL: http://hhappymeal.devote.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic