TADAM! (VARNING LÅÅÅÅNG TEXT)

2012-09-30 @ 16:55:47
Hej hopp! 
Har precis kommit hem från Basar! SÅLDE jätte mycket, kände på hela dagen 2500 +/- . Hiihih, blir moppe pengar de ;) 
Förlåt för mitt lite halvtaskiga inlägg igår, satt i bilen och allt! Om ni undrar var jag har hållt hus de senaste 2dagarnd så ska jag säga er att min helg har vart full.. Överfull. 
Först igår så var jag uppe i hyfsad god tid och gjorde mig fin, åt lunch med mormor & morfar som kom hit och fixade mig yttligare lite, där efter så for jag & Sandra (o mamma självfallet) till Morbror! Han fyller år så vi firdade honom i förskott. Åt tårta där och åkte sedan vidare till en fin resturnang och åt så jag inte kunde stå upp längre.. Hehe. 
Sov sendan. Vaknade upp kl.7.30 och fixade till mig, hälsade och kramade världens finaste pappa som kom hem från finland. Han hade mig sig tröjor år sandra o mig! SUPER SNYGGA! Sandras är blå med orange bokstäver och min är grå med mörkare grå bokstäver! Kanske visar dom i morgon då det är början på Blandveckorna? :) Eller vad säger ni?
Efter hälsningen så åt jag en snabb frukost och åkte sedan in till basaren där jag nu tillbringat lite drygt 4h . Phu.
 
Här kommer en liten video till er som ville lära sig hur jag fixade den twistade hårsvansen! :)

Kommentarer
Postat av: matilda

Jätte fint! :)

2012-09-30 @ 19:21:04
URL: http://matild-a.bloggplatsen.se
Postat av: Ellinor

Jaa visa gärna tröjorna :D men vad är basar för nåt? :)

Svar: Okii, En basar är där man säljer gamla grejor oftast barn grejor :)
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2012-09-30 @ 21:44:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic