gif blabbla

2013-01-01 @ 17:54:00
Heejsan. Vad ska man göra egentligen, det här lovet jag jag vart hemma 99.99 % hur tråkigt som helst. Men om jag har tur ska vi samla ihop lite kompisar imorgon så kan vi ha en mini jul och ge varandra presenter och äta kötbullar m.m . 
 
Jag har skaffat ett app som är typ som Giyo fast till mobilen, appen heter Gifboom. Skillnaden mellan Gifyo och gifboom är att du kan redigera gifen också på gifboom. Linn har säkert bloggat om detta tidigare för det var hon som börja, men jag kunde inte låta bli. Jag tror jag heter : Alicehej kommer inte ihåg vad de heter men jag får uppdatera när jag har kollat upp det. 
 
Updatate: Jag heter: 4licehej, linn heter: loveyoulikeabro, sandra heter: letmebeyourtwin
 
 
De här Gifarna gjorde jag på Gifyo.
//Alice

Kommentarer
Postat av: Linnea

Sökte men finns ingen som heter Alicehej ^^

Svar: Juuste, jag heter 4licehej !
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-01-03 @ 21:57:18
URL: http://nowimher.blogg.se
Postat av: Ellen

Nu var det bra länge sen jag kollade in eran blogg! :) Gif-bilder är bra skojiga!

2013-01-04 @ 20:50:00
URL: http://finlandsgullet.wordpress.com/
Postat av: Sophie

Är det bara jag eller bloggar inte ni mer? o.o

2013-01-15 @ 21:27:53
Postat av: Ellica

Hallå?! Var är uppdateringen? Hoppas ni mår bra, man blir ju smått orolig.. Blogga snart igen!
Eller så är det bara jag som int hittar fler inlägg haha.. :)

2013-01-15 @ 21:59:11
URL: http://ellicas.blogspot.com
Postat av: steöa

men blogggaaa :c er blogg ägerju!

2013-01-16 @ 12:47:19

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic