jag älskar er ju. Lycklig som få.

2013-01-19 @ 17:49:57
Hej. Det känns som jag vart otrogen. Fuskat. Men det har också vart skönt att vara borta ett tag, jag tror vi alla har samlat våra tankar och blivit "friska" från "bloggsjukan". Känns as skönt. Ni är några gulle ungar som har stannat kvar och gått igenom torkan med oss! ER ÄLSKAR JAG. Blir så glad att det faktiskt är någon som bryr sig om vad man gör eller bloggar om! PUSS.
 Todayyy, is a speciell dag! FYLLER 15ÅR! JUIIIPIII. Har fått en as fin present/er.. Mamma och pappa har lovat oss varsin moppe och betalt hela Klass 1-utbildning kalaset! IIIiuuuuiii!!! Så våran teori börjar i februari någon gång! JÄTTE TAGGAD! 
Snart kommer det lite kompisar över till Sandra och mig, 7st blir vi! Kanske tar några bilder om jag hinner, kommer inte tvinga mig själv utan det blir som det blir..! 
Hoppas ni förstår hur mycker jag vill krama er och pussa på er. Hejdå VI SES SNART.

Kommentarer
Postat av: Ida-Mari

ni är jättelika haha, så fina!

Svar: Hah! Tack Tack!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-01-19 @ 21:30:11
URL: http://www.irahkola.blogg.se
Postat av: Hanna

Grattis till er båda! <3 Så klart jag stannade kvar, älskar er blogg! :) <3

Svar: Tack i efterskott! Du är bäst! Tack!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-01-19 @ 22:28:51
URL: http://www.hanzenpanzen.blogg.se
Postat av: Sophie

grattis!:D

Svar: Tack Tack!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-01-20 @ 00:34:17
Postat av: Matilda

Grattis i efterskott! :D ♥

Svar: Tack så mycket!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-01-20 @ 10:51:39
URL: http://matild-a.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Åh grattyis i efterskott! Linn, göra en smink tutorial som du hade på den där bilden?

Svar: ja, hade täckt att göra en faktiskt! Tack btw!
Frida, Alice, Linn och Sandra :D

2013-01-21 @ 21:50:26

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Vi är då 4 tjejer på en blogg. Vi är 14 år, vi bor i utkanten av Södertälje och för det mesta spelar vi fotboll på våran fritid! Våra namn är Alice, Linn, Frida och Sandra, vi har vart kompisar sedan dagis. Om ni undrar varför Linn och Sandra är så lika så är det för att dom är enäggstvillingar !

I bloggen brukar vi dela upp veckorna så att alla inte bloggar samtidigt, om du vill se vem/vilka som kommer att blogg klicka då på texten nedanför ♥












Image and video hosting by TinyPic